E-mail & SMS Marketing

Acționăm ca un partener de încredere și colaborăm îndeaproape pentru a oferi o soluție completă, adaptată nevoilor tale.

DE CE E-MAIL MARKETING?

Crește veniturile și loializează clienții prin automatizări și campanii

E-mail marketingul rămâne unul dintre cele mai eficiente și rentabile canale de comunicare pentru afaceri de toate dimensiunile. Acesta îți oferă o modalitate directă de a ajunge în inbox-ul clienților tăi prin livrarea conținutului personalizat și relevant.

Împreună putem construi relații durabile cu audiența ta ce vor duce la creșterea încrederii și a loialității lor față de brand. În plus, acest canal de vânzări oferă cel mai mare randament al investiției din comerțul online, asigurând rezultate măsurabile și tangibile.

01.

Rentabilitate Crescută

canalul de vânzări cu cel mai mare randament al investiției din comerțul online.

02.

Creștere
Conversii

campanii bine concepute ce duc la convertirea rapidă a abonaților în clienți.

03.

Fidelizare
Clienți

campanii și automatizări adaptate cu stilul brandului și cu interesele consumatorilor.

04.

Costuri
Reduse

modalitate eficientă și rentabilă de a atinge un public larg cu investiții minime.

Servicii E-mail Marketing

→ Creare Automatizări Avansate

Concepem toate flow-urile pre-cumpărare și post-cumpărare potrivite pentru magazinul tău ce au ca scop creșterea încasărilor per client și scăderea numărului de abandonări ale comenzilor. 

→ Planificare Campanii Lunare

Dezvoltăm campanii menite să capteze interesul clienților tăi și să stimuleze reacții favorabile ce vor îmbunătăți indicatorii de performanță și vânzările.

→ Mentenanță Lunară a Contului

Ne asigurăm constant că toate instrumentele implementate funcționează cum trebuie și facem verificări lunare a sănătății contului tău de e-mail marketing.

→ Management Liste de Clienți

Administrăm toate datele despre audiențele tale și le segmentăm în funcție de comportamentele și preferințele clienților tăi. 

→ Raportare și Optimizare

Îți oferim rapoarte complexe privind activitatea noastră ce au ca scop înțelegea performanței din contul de client, precum și optimizarea strategiilor ulterioare. Vei fi la curent cu toate implementările făcute și vei putea cântări rezultatele lor.

METODOLOGIE

1. AUDIT

Diagnoză completă a magazinului tău online și a conturilor asociate.

2. PLANIFICARE

Dezvoltarea planului de acțiune și a pașilor pe care îi vom implementa alături de tine.

3. IMPLEMENTARE

Implementarea planului creat pentru a stimula prezența online și conversiile

4. RAPORTARE

Discuții constante cu un account manager, raportare completă lunară și implementare feedback

E-mail marketingul este un canal eficient pentru a comunica direct cu clienții și potențialii clienți. Ajută la creșterea vânzărilor prin oferte personalizate, promoții și noutăți despre produse. Poate îmbunătăți loialitatea clienților prin trimiterea de conținut relevant și actualizat. De asemenea, e-mail marketingul permite segmentarea audienței pentru a trimite mesaje mai relevante și măsurarea rezultatelor campaniilor în timp real.

Costurile pentru o campanie de e-mail marketing variază în funcție de mai mulți factori, inclusiv dimensiunea bazei de date, frecvența trimiterilor, complexitatea designului e-mailului și necesitatea personalizărilor. Prețurile pot începe de la câteva sute de dolari pe lună pentru campanii simple și pot ajunge la mii de dolari pentru strategii mai complexe, care includ automatizări și integrarea cu alte platforme.

Construirea și gestionarea unei liste de abonați implică colectarea de adrese de e-mail prin formulare de înscriere pe site, oferte speciale, evenimente sau rețele sociale. Este important să obții consimțământul explicit al abonaților pentru a respecta regulamentele privind confidențialitatea. Gestionarea listei include menținerea acesteia actualizată, segmentarea abonaților pe baza intereselor și comportamentului și eliminarea adreselor inactive pentru a îmbunătăți rata de livrare.

Pentru a evita ca e-mailurile să ajungă în spam trebuie să folosești anumite tehnici, precum: trimiterea e-mailurilor doar abonaților care și-au exprimat consimțământul de a primi comunicări, configurarea corectă a setărilor SPF, DKIM și DMARC, crearea conținutului relevant și de calitate, evitând practicile de spam (titluri înșelătoare, multe caractere speciale), menține listei de abonați curată, eliminând adresele inactive, testarea e-mailurilor pentru a verifica dacă trec filtrele de spam înainte de a le trimite, etc.

Tipurile de e-mailuri și frecvența trimiterilor depind de obiectivele afacerii tale și de preferințele audienței. Cele mai comune tipuri includ: newslettere, adică actualizări periodice cu noutăți și oferte, e-mailuri promoționale în funcție de evenimente și sezonalitate), e-mailuri de bun venit pentru noii abonați, introducându-i în brand (imediat după abonare), e-mailuri de follow-up după achiziții sau interacțiuni, pentru feedback sau recomandări (la câteva zile după acțiune), e-mailuri de reactivare pentru a recaptura interesul abonaților inactivi (după 3-6 luni de inactivitate), etc.

Discută cu un membru Klever

Prezintă-ne viziunea ta și hai să o facem realitate - Începe cu un Audit Gratuit!